Capital

És curiós com canvien i evolucionen les coses. Feia temps que no baixava a la capital (això ha sonat una mica pagès, però la veritat és que des que vaig acabar d’estudiar he tornat poc per Barcelona) i ho he trobat tot força canviat. Potser és perquè aquest dia m’hi vaig fixar més, però realment em va semblar veure molt més volum de bicis que abans. També vaig veure el tramvia, que m’agrada molt (i ja havia vist al final de la meva estada a Bcn).

Vam anar a l’auditori i vaig aprofitar per fer algunes fotos al Teatre Nacional, que així il·luminat em va semblar més impressionant que de dia.

Ja que estava per aquella zona vaig passejar fins el carrer de Marina per veure el carril bici del que tantes vegades he “sentit parlar” per aquí internet. Jeje, em va fer gràcia ser allà “en directe” per un moment.

En fi, la conlusió que vaig treure veient els carrils de Meridiana, Marina, etc. és que la xarxa de carrils està bé perquè està a molts llocs. La principal pega que hi vaig trobar va ser la diferència de qualitat, senyalització, etc. entre els diferents carrils. Fins i tot en un mateix carril bici sembla que no hi hagi un estàndard clar i que vagi canviant de format.

Bé, això és només la impressió que em va fer aquesta visita llampec. De totes maneres m’han vingut ganes d’un dia anar a Barcelona amb la bici i fer un petit “tour”🙂

Que acabeu de passar un bon cap de setmana!

Aquesta entrada s'ha publicat en bicicleta, cultura, mobilitat, passejades i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

