Tutorial: calendari d’advent

Bé, sé que és una mica tard per això, però igualment voldria ensenyar-vos el calendari d’advent que he fet aquest any.

Tots els materials que he utilitzat són reciclats.

En primer lloc, tenia unes felicitacions de Nadal que m’havia donat el meu pare l’any passat. En vaig fer servir alguna però les altres les vaig guardar. I tenen la data de 2010 i per tant aquest any ja no les puc enviar. Doncs bé, en vaig agafar 12 i les vaig tallar per la meitat (per aconseguir 24 trossos).

Vaig fer un forat a cada cartolina que havia quedat i vaig escriure-hi alguna cosa. En algunes hi ha una frase bonica, en d’altres hi ha coses per fer (per exemple enviar les postals de Nadal), etc. Podeu posar-hi el que se us acudeixi.

En principi senzillament volia puntar-hi els números dels dies amb un rotulador, però com que les postals aquestes són molt “plastificades” el número s’acaba esborrant.

Així que vaig retallar trossos petits de paper (ja utilitzat) i vaig escriure-hi els números.

Llavors vaig enganxar aquests trossets a les cartolines (amb cola), aprofitant per tapar la data desfassada de la meitat de trossos.

Finalment només queda passar les cartolines per un fil vell (o cinta, o qualsevol cosa que tingueu per casa) i penjar-ho a la paret (nosaltres hem tret dos quadres i hi hem penjat el calendari).

Cada dia girem la cartolina corresponent i llegim o fem el que allà diu. I abans d’anar a dormir la tornem a girar.

Crec que aquesta (o d’altres) és una bona alternativa al típic calendari prefabricat amb xocolatines. De moment està tenint molt d’èxit a casa. Cada dia obrim el cartronet amb molt expectació😉

Aquesta entrada s'ha publicat en artesania, tutorials i etiquetada amb , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

