Vacances a casa

Hola! Ja torno a ser aquí!

Aquesta setmana passada hem estat de vacances a casa els meus pares.

La veritat és que hem passat uns dies genials, però a la vegada ha estat força nostàlgic. M’ha fet recordar les coses que més trobo a faltar del que abans era casa meva.

1. La llar de foc

Simplement, m’encanta! Puc passar-me hores i hores al davant mirant les flames. També m’agrada fer-m’hi unes torradetes amb formatge🙂

2. Activitats prop de la llar de foc

Què millor que passar la tarda al sofà, al costat de la llar de foc, fent activitats relaxants com fer ganxet, llegir, jugar a jocs de taula…

3. Portar roba de la meva mare

Com aquest jersei “vintage” tant acollidor. Em fa pensar en un Nadal perduts en un poblet nevat.

4. Estar a l’aire lliure

Hi ha una gran varietat de rutes i llocs preciosos per visitar prop de casa. A peu o en bici, sempre és un plaer.

5. Sentir el fred

Malgrat que aquest any no ha nevat, sí que he pogut notar el fred que feia. Per fi m’he pogut posar guants, gorros, botes càlides… Per fi sembla que en algún lloc de Catalunya fa una mica de fred!

I vosaltres? Quines són les coses que trobeu més a faltar de casa els vostres pares?

Aquesta entrada s'ha publicat en Cap de setmana, Inspiració, Petits moments i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

