Vacances a Empúries (part II)

En aquesta entrada us parlaré de l’hotel on ens vam allotjar durant les vacances a Empúries (clica aquí per veure la primera part).

L’hotel Hostal Empúries (web) és el primer hotel d’Europa amb certificació Leed Goal (líder en arquitectura i disseny sostenible). El seu nivell de consum és la meitat dels establiments convencionals i, a més, és autogenerat. També cuiden l’entorn, tenen el seu propi hort, etc. (hi ha molt llocs on en podeu obtenir informació).

Vaig triar aquest allotjament precisament per la seva política sostenible (que, d’altra banda, no es nota de manera negativa en la comoditat, tot el contrari).

Nosaltres vam estar a la part nova de l’hostal, en una habitació amb terrassa privada i vistes al mar:

L’habitació era àmplia i molt ben organitzada:

El lavabo:

A fora les habitacions hi ha una atmosfera molt agradable:

Em van encantar les fonts. Súper relaxants🙂

Pel que fa al restaurant, vam dinar al Portitxol. Tot molt bo i amb productes de qualitat (la majoria ecològics i de proximitat). Em vaig quedar amb les ganes de provar l’altre restaurant, tipus buffet, que només obra el cap de setmana. Aquí podeu veure un article on es parla més en propietat del restaurant.

L’esmorzar de l’hotel (em sembla que val uns 12 euros aprox.) està molt bé. Es nota que els productes són de qualitat i hi ha molta diversitat. Per mi l’esmorzar és una de les coses més importants en un hotel, i aquest va aprovar amb nota.

En resum, un allotjament molt recomanable. Bona situació, bona filosofia, còmode, etc. L’únic punt poc favorable (si és que es pot dir així) és l’amabilitat del servei. Tots van ésser molt correctes, però em va molestar la falsa amabilitat. No m’agrada notar que et fan el somriure i et parlen bé només per compromís.

Hi heu estat mai? Quina és la vostra opinió?

Aquesta entrada s'ha publicat en Turisme i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Vacances a Empúries (part II)

  1. Retroenllaç: Vacances a Empúries (part III) | els meus petits moments

Deixa un comentari

