Petits detalls_7: Camina

Aquesta setmana us vull animar a caminar. Aquesta és l’activitat més innata dels humans. De fet, és el tipus de meditació més primitiu.

Els beneficis de caminar han estat àmpliament demostrats en diversos estudis. Bàsicament, podríem dir que millora la salut en la seva globalitat.

A més, bones notícies: tothom pot caminar! No cal ser jove ni estar en forma. Caminar és l’esport més suau i natural pel cos humà.

via

Alguns consells:

  • Vés caminant a la feina. Si està massa lluny, aparca el cotxe a una certa distància (o baixa una parada abans amb el transport públic, o ves-hi amb bici).
  • Quant caminis, concentra’t en caminar. Sent com tot el teu cos es mou, observa com treballa. Adona’t de les emocions postives que estàs generant.
  • El cap de setmana, fes llargues passejades amb la parella, amistats, gos… Adapta el ritme a cada situació.
  • També, passeja sol. Si vols pots aprofitar per pensar amb les coses que et preocupen, o simplement pots deixar de pensar amb tot i relaxar-te.
  • Camina cada dia. Pots començar caminant deu minuts i anar augmentant el temps. Però sobretot intenta mantenir el compromís de caminar cada dia (o quasi).
  • Si plou, o si fa fred… Vés a caminar igualment! De fet, caminar sota la pluja és realment agradable!
Aquesta entrada s'ha publicat en Petits detalls i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s